Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Femke Janssen - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Femke Janssen - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

29 Juni 2014 | Nederland, Nederweert

Nog maar 12 uur voordat mijn vliegtuig van Schiphol naar Tel Aviv vertrekt samen met Sietske en Daniel, begint lekker spannend te worden, heb er echt zin. De allerlaatste voorbereidingen zijn bezig.. Afgelopen weken alles gehaald wat ik nodig heb en nu nog alles klaarmaken:) Hopen dat ik alles meekrijg en niets vergeet, wel of geen wasmiddel, welke kleding? genoeg te doen nog.
Afgelopen dagen ook nog feestjes gehad en iedereen nog een grote knuffel geven voordat ik weg ga. Heb er veel zin in, maar ik zal iedereen toch voor een maand moeten gaan missen.
Ik ga jullie via deze blog proberen op de hoogte te houden, weet alleen niet of dat echt gaat lukken, redelijk druk programma en hopelijk genoeg vrienden daar.

Verder iedereen ook een leuke vakantie!